Mit Musik durch die Schulzeit? Chancen des Schulprogramme JeKi – Jedem Kind ein Instrument
(Publisher)
|
Type |
Author(s) | A. Lehmann-Wermser, V. Busch & K. Schwippert | Year | 2018 |
|
Edited Volume/Special Edition/Periodical |
|
Open-Earedness, Musical Concepts, and Gender Identity
|
Type |
Author(s) | V. Busch, N. Bunte, & M. Schurig | Year | 2016 | In | O. Krämer & I. Malmberg (Hrsg.), Open Ears – Open Minds. Listening and Understanding Music | Issue | European Perspectives on Music Education 6 | Pages | 151–165 |
|
Edited Volume/Special Edition/Periodical |
|
Incidence and relative risk of hearing disorders in professional musicians
|
Type |
Author(s) | T. Schink, G. Kreutz, V. Busch, I. Pigeot & W. Ahrens | Year | 2014 | In | Occupational and Environmental Medicine | Issue | 71 | Pages | 472-476 |
|
Article |
|
Potenzial von Musiktherapie in der Behandlung von Depression aus musikpsychologischer Sicht
|
Type |
Author(s) | V. Busch | Year | 2014 | In | Musiktherapeutische Umschau | Year | 35 | Issue | 2 | Pages | 104-113 |
|
Article |
|
Systematische Musikwissenschaft. Ziele – Methoden – Geschichte.
(Publisher)
|
Type |
Author(s) | W. Auhagen, V. Busch & J. Hemming (Hrsg.) | Year | 2011 | In | Reihe: Kompendien Musik, Band 9, hrsg. durch D. Altenburg u.a. im Auftrag der Gesellschaft für Musikforschung e.V. |
|
Edited Volume/Special Edition/Periodical |
|